O schimbare majoră pe platforma TikTok încearcă să atace dominația YouTube pe piață. Un număr limitat de utilizatori TikTok pot acum posta clipuri cu o durată de până la o oră, în cadrul unui test recent al platformei. TikTok a crescut deja limita de timp a clipurilor pe care le poate găzdui, iar acum testează postarea filmărilor de până la 60 de minute.
Această schimbare reprezintă o ridicare semnificativă a pragului de timp. De la clipurile scurte cu care a început, TikTok a crescut limita la 10 minute. Între timp, creatorii de conținut care vând abonamente pot posta clipuri de 20 de minute, iar un număr limitat de utilizatori pot chiar posta filmări de 30 de minute.
Clipurile scurte au fost poarta de intrare a TikTok pe piața platformelor video, migrând treptat către filmări mai lungi care oferă mai multe oportunități de monetizare. Limita de 60 de minute ar putea facilita postarea episoadelor întregi pentru producătorii sau platformele de streaming care doresc să-și promoveze un serial nou.
În același timp, TikTok devine un concurent serios pentru YouTube, care domină piața, deși a eșuat în încercarea de a găzdui conținut premium.