Deși a fost deschis pentru circulație începând cu luna iulie a anului 2023, podul de la Brăila nu a fost încă recepționat de către Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) din cauza unor probleme semnificative. Printre acestea se numără tasarea unei rampe de acces, denivelările din asfalt, prezența macaralelor pe șantier și neîncheierea lucrărilor la un drum de legătură și la un pasaj. Cu toate acestea, aceste probleme nu au împiedicat creșterea costurilor de construcție. Podul peste Dunăre a ajuns să coste cu aproape un miliard de lei mai mult decât valoarea inițială.
În ciuda faptului că a fost deschis pentru circulație încă din 2023, podul de la Brăila nu a fost încă recepționat de către CNAIR din cauza unor probleme majore. Printre acestea se numără tasarea unei rampe de acces, denivelările din asfalt, prezența macaralelor pe șantier și neîncheierea lucrărilor la un drum de legătură și la un pasaj. Cu toate acestea, aceste probleme nu au împiedicat creșterea costurilor de construcție. Podul peste Dunăre a ajuns să coste cu aproape un miliard de lei mai mult decât valoarea inițială.
Deși a fost deschis pentru circulație începând cu luna iulie a anului 2023, podul de la Brăila nu a fost încă recepționat de către CNAIR din cauza unor probleme semnificative. Printre acestea se numără tasarea unei rampe de acces, denivelările din asfalt, prezența macaralelor pe șantier și neîncheierea lucrărilor la un drum de legătură și la un pasaj. Cu toate acestea, aceste probleme nu au împiedicat creșterea costurilor de construcției. Podul peste Dunăre a ajuns să coste cu aproape un miliard de lei mai mult decât valoarea inițială.
Una dintre principalele probleme care au întârziat recepționarea podului este tasarea unei rampe de acces. Aceasta a dus la o întârziere semnificativă în finalizarea lucrărilor și a generat costuri suplimentare. De asemenea, denivelările din asfalt au reprezentat o altă provocare pentru constructori, care au trebuit să le remedieze pentru a asigura siguranța circulației pe pod.
O altă problemă care a întârziat recepționarea podului este prezența macaralelor pe șantier. Acestea au fost utilizate pentru ridicarea elementelor de construcție și nu au fost îndepărtate la timp, ceea ce a dus la întârzieri în finalizarea lucrărilor.
În plus, lucrările la un drum de legătură și la un pasaj nu au fost finalizate la timp, ceea ce a dus la întârzieri în recepționarea podului. Aceste lucrări sunt esențiale pentru a asigura o legătură eficientă între pod și restul rețelei de drumuri.
Toate aceste probleme au dus la o creștere semnificativă a costurilor de construcție. Potrivit ultimelor estimări, podul de la Brăila va costa cu aproape un miliard de lei mai mult decât valoarea inițială. Această creștere a costurilor va avea un impact semnificativ asupra bugetului alocat pentru acest proiect și poate afecta și alte proiecte de infrastructură rutieră.
În concluzie, deși podul de la Brăila a fost deschis pentru circulație încă din 2023, acesta nu a fost încă recepționat de către CNAIR din cauza unor probleme semnificative. Aceste probleme au dus la întârzieri în finalizarea lucrărilor și la o creștere semnificativă a costurilor de construcție. Este important ca autoritățile să ia măsuri pentru a remedia aceste probleme și pentru a asigura recepționarea cât mai rapidă a podului, astfel încât să poată fi utilizat în deplină siguranță de către șoferi.