Cazul unui client supărat că a găsit un melc viu în farfuria cu salată a devenit viral după ce restaurantul i-a dat un răspuns pe jumătate serios, pe jumătate ironic. S-a întâmplat la Sibiu, iar protecția consumatorului s-a autosesizat.
Totul a pornit de la un review negativ postat online. „Locația foarte frumoasă, păcat de melci găsiți în salată”, a transmis clientul.
În replică, oficialii terasei și-au cerut scuze în mod serios, dar au adăugat precizarea că prezența melcilor dovedește tocmai faptul că produsele sunt naturale, sănătoase și lipsite de chimicale.
„Dragă client, vă mulțumim pentru recenzie și pentru că ne-ați semnalat problema. Ne pare rău pentru experiența neplăcută cu salata noastră. Vă asigurăm că salata noastră provine din solariile proprii, unde nu folosim pesticide, ceea ce garantează că este bio. Melcul găsit în salată este o dovadă vie a naturii noastre ecologice. Pentru a controla limacșii, folosim rațe indiene, dar din păcate, unul a scăpat neobservat. Colegul responsabil de spălarea salatei a primit un avertisment serios. Vă asigurăm că am luat măsuri pentru a preveni astfel de incidente în viitor. Mulțumim pentru înțelegere și sperăm că banii returnați și oferirea altei porții din partea casei (pe care ați refuzat-o) să vă facă să reveniți pentru a vă bucura de produsele noastre proaspete și naturale. Cu respect, Echipa Esplanada”, au răspuns reprezentanții localului, pe pagina de socializare.
Comisarul șef al Protecției Consumatorilor Sibiu (ANPC), Amalia Cindrea, a declarat că inspectorii s-au autosesizat și vor face un control la restaurant.